Jag tror hon sa mitt namn!

Lunch med Victoria & Elsa igår. Jättetrevligt som vanligt, men vad som var så häftigt är att både jag & Victoria tyckte att det lät som om Elsa sa mitt namn. Under lunchen satt hon & pekade ömsom på Victoria & ömsom på mig & så sa vi våra namn, med det var inte så att vi satt & nötte & bara "IDA, IDA, IDA, IIIIIDDDDAAAAAA!!!!". Nope, istället hände det i en av de stunder då vi fokuserade på vår diskussion + maten, dvs "ignorerade" Elsa. Så ser jag ett litet pekfinger i ögonvrån som riktas mot Victoria & så ett litet "mammmma" & sekunden senare "Iiiida" & pek mot mig. Detta resulterade i absolut 100% gensvar från både mig & Victoria samt en debatt om vi verkligen hört rätt eller inte. Men vi tyckte ju att hon sa det båda två & hon sa det medan hon pekade på mig. Då måste det väl vara så, eller? Ifall att hon verkligen sa det så är det tokhäftigt tycker jag. Speciellt som hon inte sagt pappa ännu... Victoria funderar på att mörka händelsen för Fredrik. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0