Koma...

Herre. Gud. Vad. Trött. Jag. Är. Dagen har gått bra, vi har gått igenom 72 askar med sallad, 7 kilo ost, ungefär lika mycket skinka & mer lax än jag orkar tänka på. Har i nuläget inte en aning om hur mycket vi sålt för, men jag tror att vi ligger bättre till än förra året. Så, nu sitter jag här i soffan & känner mig mer eller mindre som en grönsak. Är så trött i hela kroppen att jag ser dubbelt & knappt klarar av att knappra ner dessa fattiga rader. Bäst att gå & lägga sig med andra ord. Klockan är snart tio, så det är ju pansio-varning av gigantiska mått här. Men det orkar jag inte bry mig om. Allt jag vet är att min kropp gör ont & än ondare kommer den att göra efter morgondagens pass. Fast imorgon så får jag tillgång till fri glögg vid fyrasnåret då vi stänger ner verksamheten. DET ser jag fram emot. Oki, over and out - bäddsoffan väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0