Back in Toronto!

Hemma igen! Så otroligt skönt! Resan tillbaka gick hur bra som helst, bara ett fåtal panikryck från min sida - vilket är ett väldigt bra facit på en resa över Atlanten. Paul OCH Mammut kom & hämtade på flygplatsen & efter att vi lämnat av väskorna hemma åkte vi ut på göromål, allt för att hålla moi från att somna. So, vi åkte till vårt favoritbryggeri där de fått in Pumpaölen som bara säljs under hösten - världens bästa öl. Var överlycklig! Sedan blev det en liten chai på Starbucks, stopp på IKEA för att köpa upp oss på nya fina orkidéer & tillslut svängde vi förbi Sushi on Bloor & hämtade upp middag. Delade en flaska vin över sushin & jag fick en "Välkommen hem" present, en bok som jag såg i Älvsbyn i somras & ville ha något vansinnigt mkt. Söta Paul hade smygit tillbaka & köpt den när jag var upptagen med något annat. So, en ganska perfekt hemkomst med andra ord! Enda lilla smolket... hittade en fästing som bitit sig fast i Finland. Blev tjut & skrik från min sida & avlägsnande med pincett från Pauls sida. Vidriga små kryp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0