Helvetes jävla skit!

Neej! Nu har jag fått nog! Inte nog med att jag bor i ett litet skjul utan toa eller ens varmvatten - nu lyckades jag sätta eld på tekokaren också! Jag kan alltså inte ens koka upp vatten snabbt längre... Faaan. Inte för att mitt te kommer att vara så exalterande under helgen eftersom jag har helt slut på mjölk, men ändå - apa också vad detta sög.


Memo till mig själv. Nästa gång jag känner för att slå på en platta i mitt lilla yttepytte pentry så kan det ju vara smart att kolla upp vilken platta som går på. Förslagsvis är det smartare att starta den platta som kastrullen står på... Nu var ju inte det fallet. Eftersom köket är SÅ litet finns det liksom inte plats för tekokaren någon annanstans än på just en av de två plattor som finns. Naturligtvis rökade moi av misstag sätta på den platta som inte resulterade i kokt blomkål utan flamberad plast. Nu luktar det gott i huset också. Kul. Jättekul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0