Sista, sista dagen!

Whooot! Sista dagen IDAG! Klockan fem i sex lyfter mitt plan från Helsingfors, inte mer än tolv timmar tills dess. Sedan blir det lite meck med flyg & lokalbussar men jag räknar skarpt med att anlända hit absolut senast klockan nio. Japp, Stockholms största affärssporthotell ska jag bo på. Affärsbiten är jag väl inte så välbevandrad i men jag ser fram emot att se deras klättervägg! Håller bara tummarna för att de fortfarande har instruktörer som är redo att säkra mig så där på kvällskvisten. Vill ju så gärna prova nu när jag ändå är där. However, först måste jag klara av de sista timmarna här på Tvärminne. Det ska tvättas lite kläder, packas lite mer, rums/matnotan ska fixas & så ska jag ha ett möte med Kenneth & Anke för att diskutera projektet. Det sista känner jag mig så där inför - är så grymt oinspirerad för tillfället. Har bara en tanke i huvudet & det är HEM. Jag behöver mitt liv tillbaka, jag är trött på att vara nomad. Jaja, ni har hört det en miljon gånger de senaste veckorna jag vet... Men nu är det faktiskt mindre än 24 timmars tills mitt plan mot Bryssel lyfter, det är så nära nära nära nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0