At home brunch...

Perfekt start på dagen - "drömfrukost" för både Paul & mig. Paul lagade våfflor till sig själv (han var så lycklig när de blev bra, var nog en av de mest komplicerade saker han någonsin gjort i ett kök!) som han småtjoandes av glädje dekorerade med hallon & lönnsirap.

Själv körde jag på "ombak" av en av mina tekakor från förra helgen, bara in i ugnen på 200 grader & så var den precis som nybakt. Lite omega3 äggvita på det plus cream cheese, grönsaker & rosmarinsalt - sjukt gott!

Sedan drog jag en smoothie på grekisk yoghurt, banan, jordgubbe, blåbär, hallon & mango.

Det blev kanske lite i värsta laget - just nu halvligger vi i soffan & är absolut & totalt proppmätta. Eller som Paul just kved "Ida, it feels like I have waffles up to my armpits". :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0