Ensam hemma ikväll!

Paul är inte hemma ikväll & jag ser redan fram emot det. Inte för att jag inte gillar när han är hemma MEN när han är borta kan jag laga sånt som jag vet att han inte är speciellt förtjust i & ikväll ska jag banne mig slå på stort!

Fast först - jobb & träning. Skulle ha varit på gymmet igår men blev akuttrött redan vid halv sex. Inget annat att göra åt det hela än att dra hem & tippa i säng redan vid kvart över tio (Magnus, om du läser detta - JA jag är medveten om hur ironiskt det är). Så idag finns inga ursäkter. Förra veckan var jag bara på gymmet två gånger & det är inte accepterbart. Med mindre än 4 månader kvar till sommarens 500 kilometersutmaning så kan man inte komma undan med så dåliga resultat. Det finns bara inte - så nu är det bara att bita ihop & vända skutan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0