Kalla mig Gollum...

Inte helt otippat blev det räkor till middag - lätt dagens ljuspunkt. Dessvärre var själva måltiden inte den allra bästa för att stärka självbilden. Försökte nämligen få en akut sak gjort på datorn samtidigt som jag åt, vilket lämnade själva matintaget åt vänsterhanden. Salladen & så gick ju bra, men att stilfullt äta räkor med en hand... nej det klarar åtminstonde jag inte av. Så det blev mer en slabbig Gollum-affär av det hela. Jamen ni vet, när han sitter & slaskar i sig rå fisk - så kände jag mig.


När jag har ett liv igen, då ska jag laga räkor, locka håret & sätta på mig en klänning - sedan ska jag banne mig äta räkor med STIL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0