Long day ahead...

Idag gäller det att producera, flitens låga måste brinna som om någon varit & fjuttat på med en eller två flaskor tändvätska. Förhoppningsvis kan dock allt klaras av från soffan hemma. Det hade gjort dagen SÅ mycket mindre plågsam. Är omgiven av ett berg med papper i nuläget - så jag antar att det bara är att dra igång. Yey.

Uppdatering: Prima! Jag behöver inte åka in för den enda lilla yttepyttegrej som hade kunnat tvinga mig till avdelningen. Sweet! Spara in tid på hårtvätt, ombyte från Juicy-set & minst 1 timmes resetid. Yes, innebär att jag kanske till & med kan planera in en kisspaus under dagen!

Kommentarer
Postat av: ma

Har dig i tanken a long day ahead! Kram och Tottepuss!

2011-04-13 @ 20:22:48
Postat av: Ida

Usch, det har varit hemskt sedan igår. Handledarproblem som vanligt - men den här gången blev jag i alla fall räddad av Martin. Ger lite tröst. Fast de närmsta veckorna kommer att bli väldigt jobbiga. Kram & krama Totte tillbaka från mig, saknar er!

2011-04-13 @ 21:57:07
Postat av: ma

Vi finns här och ställer upp i det vi kan. M

2011-04-14 @ 20:44:57
Postat av: Anonym

Tack, det känns lite bättre idag. Paul & jag har slagit oss ihop om statistiken & nu har jag ett datorprogram som gör att jag äntligen känner lite hopp!

2011-04-14 @ 23:30:57
Postat av: ma

Så skönt att höra det. Kramar från oss

2011-04-16 @ 07:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0