Mammut gillar...

fingrar - så när han känner sig lite extra gosig vill han gärna småtugga/suga på en tumme eller vad det nu råkas bjuda på. Idag blev det pekfinger, allt till fötjusta spinn. Själv känner jag mig som hundra år... funderar på om det inte kan vara så att jag har problem med pollen. Näsan kliar konstant, jag nyser & huvudet känns som om det vore fullt av bomull. Tror att det blir en mogonvända kring huset för att nypa bort alla hängen på påskriset.


I övrigt ser jag fram emot att få skicka iväg min rapport senare i eftermiddag - vill ha det gjort så att jag kan njuta av lite ledighet en dag eller två tills jag får feedback.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl lite prinsblod i honom!

PS: Vad är det för en typ av melon han gillar så skarpt?

2011-04-25 @ 09:07:53
Postat av: Ida

Cantaloupe, det heter det väl på svenska också? Lite som nätmelon i storlek & färg, fast med orange kött & inget "nät" på ytan. Han blir helt till sig!

2011-04-25 @ 16:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0