Men effektiv morgon!

Näpp, det blev aldrig att gå & lägga sig igen. Å andra sidan har det här gjort att jag fått ovanligt mycket gjort den här morgonen. Inte bara jobbmässigt utan även för personlig vinning. Bland annat har jag letat reda på olika shampoomärken utan parabener - så nu vet jag vad jag ska köpa nästa gång vi åker & handlar. Sedan har jag också läst upp mig på skötselråd för pelargoner, så att jag kan ta hand om mitt nya tillskott till fönsterbrädan i köket. What else... jo jag har burit ut all återvinning, buntat ihop lite trädgårdsavfall, tränat en snabb vända & fipplat i mig en första frukost...

Jahapp, & nu insåg jag precis att det är Valborg redan nu till helgen... Dvs, dags att slå in ännu en växel på effektivitetsskalan - för att ha gäster inplanerat är det bästa som finns för att få saker & ting avbockade på "to do" listan!

Kommentarer
Postat av: ma

Ta det nu lite lugnt! Kramar från oss

2011-04-27 @ 19:53:42
Postat av: Ida

Jag lovar att gå & lägga mig tidigt idag! Kram!

2011-04-28 @ 00:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0