Något roligt, tokigt eller fint...

bad jag Paul om idag. Skickade nämligen iväg honom på en liten stapplande tur upp till Loblaws för att köpa kyckling & kände att något lite annorlunda behövdes för att pigga upp här hemma. Så det var direktivet han fick - roligt, tokigt eller fint. Fast från Loblaws tänkte jag då, så jag föreställde mig drakfrukter eller kokosnötter. Istället väntade det här på mig när jag kom innanför dörren...


Veronica & papegojtulpan!

& hur glada & uppåt blev vi av detta? Så här glada & spralliga!

Ja eller Mumu tvingades ju till att vara med på blomsterfirandet, men det är inte mer än rätt med tanke på att han väckte mig halv sju imorse. Kan ju också ha något att göra med det där trollet som tog över mig tidigare idag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att se Paul på benen igen, och de tjusiga blommorna.

2011-04-08 @ 23:19:12
Postat av: Ida

Det är så skönt att han mår så bra som han gör nu. Igår klarade han sig igenom dagen utan att ta den tyngsta medicinen - så det gjorde oss båda VÄLDIGT lyckliga!

2011-04-09 @ 17:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0