Nu bestämmer vi att det vänder...

Gårdagskvällen slutade med att Paul drog på jobb (server som kraschade) vid elvasnåret - vilket betydde att jag var ensam hemma under kvällsförberedelserna. Bort med smink, på med kräm & så bara kissa innan sängen... SLUT på toapapper. Alltså. Jag bara bröt ihop i världens fnitterattack. Vad var det för någon jäkla usel dag jag hade igår eller? Kändes ju lämpligt att toppa den med en tom toarulle - det kan ju liksom inte bli mer vardagsjäkligt än så. :)


Så idag äter jag guava till frukost & struntar i att det fortfarande regnar ute. Jag orkar bara inte ha en dag till som igår så det är bara att slå ner klackarna & vända på skutan. So, det är planen för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0