One of a Kind!

Överraskningen var ett besök på den jättestora mässan "One of a Kind". Så otroligt mycket fint & väldigt inspirerande. Kom dock bara hem med tre saker: två olika typer av salladsdressing samt små handslagna ljushållare för byttor & burkar. Klämde genast ner en av dem i en av mina Mon Amie koppar, kändes som att det var läge att använda dem till det yttersta idag.


Sedan pysslade vi i oss lite lammfärsbiffar med ugnsrostade lila morötter - verkar ju ha något helt onödigt dille på lila grönsaker just nu... Imorgon får det banne mig bli hederligt grönt/gult/orange eller rött. INTE lila, för det gör det inte godare på något sätt.

& så avslutade vi kvällen i hederlig Älvsbyanda - Zatsy! Jag vann...

Tja vad ska jag säga annat än att Sverige vs Canada som vanligt inte är någon egentlig match. I mean, Paul fick inte ens ihop till sin bonus...

"Du gamla du fria du fjällhöga nord!"

Kommentarer
Postat av: ma

Och så du fick även yatzy på 2:or - "halleluleja"! Ni har det mysig där hemma vad jag kan läsa av bilderna du lagt ut. Kram

2011-04-03 @ 12:39:57
Postat av: Ida

Japp, zatzy på ettor eller tvåor känns alltid extra trevligt! Paul fick faktiskt en yatzy han med, fast på sexor... hihihi!



Tack, vet du - alla som kommer hit & hälsar på säger att det känns så mysigt & "hemma" här. Tror att jag har det ifrån dig & vårt hem - du vet, det är fint men inte för strikt. Man trivs för att man inte hela tiden är livrädd för att sätta en fläck på den vita soffan eller dra in lite jord i hallen. Kram!

2011-04-03 @ 13:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0