Quick Easter breakfast...

Eftersom jag måste jobba idag också gjorde vi en tidig morgon så att vi hinner få in några trevligheter innan lunch. Så här långt har vi därför hunnit avverka en snabb påskfrukost med tekakor (så smidigt att ha nedfryst, bara att kasta in i ugnen & så kan jag känna mig helt nybakthuslig!)...


... guacamole & cantaloupe som ni kan se där i bakgrunden. Så fort melonen kom på bordet blev Mammut en liten pest. Han älskar nämligen cantaloupe & det är i princip det enda som han verkligen TIGGER om att få. Vi föll för de bedjande pipen & kunde inte låta bli att mata honom lite...

Fast någon ordning får det vara på saker & ting så han fick vackert använda gaffel!

Nästan hela biten satte han i sig  & på nolltid dessutom. Allt under hysteriskt tokfnitter från Pauls & min sida.

Nope - nu ska vi iväg & köpa på oss lite råvaror till kvällens middag. Det är ju påsk så det är klart att vi måste pillra i oss lite lamm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0