Ready, steady, go!

Uppe alldeles för tidigt med tanke på att vi faktiskt ska ha folk över ikväll. Hade ju varit bra om jag fått in en ordentlig sovmorgon så att jag orkat med hela natten lång. Fast jag tänker att jag kan få till en himla massa saker innan dess istället. So, nu kör vi en av mina favoritlekar - hur mycket kan jag få gjort innan... låt säga klockan tolv.

Uppdatering: Fick inte gjort så jättemycket - fast, jag svängde ihop den där satsen tekakor, diskade undan i köket, drog igång en maskin tvätt, fixade upp lite i badrummet, snabbtränade & målade ett till lager grundfärg på tre stycken byrålådor. Effektiviteten föll på att jag fortsatte klottra på min lilla blomstersamling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0