Hela natten har jag grubblat...

över den här dumma cykelhistorien & tankarna har särskilt snurrat kring vad jag gjort om jag kommit ut en minut tidigare & tjuven precis varit i färd med att sticka iväg. Paul säger "I would have knocked him to the ground" men jag känner mest bara panik vid tanken. Let´s face it, jag KAN inte slå ned någon större än en hob... Det är fysiskt omöjligt. Se bara - så här ser det ut när jag slåss...


Alltså, tjuven hade knackat mig i huvudet med det avklippta bultlåset & så hade jag varit ute ur räkning. Hela natten har mina drömmar cirkulerat kring hur jag skulle ha handskats med situationen... Uppslagen har varit minst sagt... kreativa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0