Hours of torment later...

Jaha... då har jag fått en remiss till en dermatolog samt tillbringat två timmar hos tandläkaren. Käkarna värker & jag är HELT matt i kroppen. Känner mig som en urvriden disktrasa. Paul vill att vi ska göra något roligt för att fira att otrevligheterna är över - vilket i sig är en lysande idé. Bara det att det just nu känns som om jag max orkat med en vända yatzy eller titta på Mammut när han jagar laserpekaren. Energifaktor = 0.


Uppdatering: oppa, nu bliv det lite mer spännande! Red Allert utfärdat för Toronto - dvs, möjligt att vi kommer att få uppleva inte bara en massa åska & hagel ikväll utan även TORNADOS. Vi uppmanas att ta in husdjur om det är säkert att göra så, i annat fall lämna marsvin & lamor åt sitt öde & istället barrikera oss i källaren. Måste erkänna att jag just nu tycker att det är rätt spännande - tjatar på Paul att vi ska äta mat direkt ur konservburkar, tända nödljus & se på Twister. Damn att jag inte införskaffat vindspel till trappen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0