Just nu älskling...

vill jag rycka ut dina stortåhår med pincett - ett efter ett...

Det är inte ofta jag är arg på Paul. Han kommer undan med det mesta, mest för att jag inte kan bli arg eftersom hans misstag lika gärna kunnat vara mitt. Vi delar nämligen den egenskapen att vi ofta felar i samma frågor. Men just nu är jag riktigt förbannad på honom. Paul skjutsade nämligen Sandra till flygplatsen imorse - inga problem med det. Jag vinkade av honom vid niosnåret & tänkte inte så mycket på det. Strök blus till kyrkan, rullade katthår från mina svarta finbyxor & insåg helt plötsligt att klockan var 10.40... & ingen Paul i huset. Så jag ringde upp & IDIOTEN sitter på flygplatsen & bara "hi honey, we´re having coffee". "Ut i bilen" väste jag - argare än en spottkobra. Nu kan vi ju bara hoppas, för Pauls skull, att vi hinner till minnesgudstjänsten i tid. I annat fall kan han ju se fram emot att dricka sitt kaffe ute på trappen den närmsta månaden.

Nej just nu känner jag ingen kärlek till min nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0