Lite fotmassage tack!

Paul säger att vi måste fira - att jag blev intagen på kursen, att jag så välbehövligt får lämna Toronto igen, att det blir en kunglig bebis i vår, att det är ett år & tre dagar sedan vi stod på Kebnekaises topp, att Pauls familj inte druckit upp precis all öl ur kylskåpet medan vi varit borta.

Jag håller med. Man ska fira mycket. Helst så mycket som det bara går att klämma in i livet.

Jag tycker att vi kan börja firandet med en fotmassage. Paul får vara givare, jag mottagare. Sedan kan vi förhandla om fortsatta firaraktiviteter. Öppna en flaska av något trevligt, sätta igång vår sjuttiotalsmixer & tåta ihop något väldigt sött med is & cointreau (mamma - nu VATTNAS det i munnen din va?), spela lite snakes and ladders... möjligheterna är många - bara vi sätter gränserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0