New state troopers!

En viktighet avklarar på listan - har hämtat ut mina nya solglasögon. Så här har jag gått runt & sett ut sedan Joshua Tree 2010.


Nu blir det ändring på detta - dramatisk skillnad!

Alltså, mina nya solglasögon ser nästan exakt ut som mina gamla. Vilket ju gör att man kan ifrågasätta varför jag kände för att införskaffa ett nytt par. Jo, för att dessa inte är försedda med bruna plastbrickor utan riktiga linser som gör att jag faktiskt kan känna igen folk på långt håll/läsa skyltar/spotta renar. Grymt praktiskt, moi är själaglad!

Kommentarer
Postat av: ma

Fin investering med tanke på Seattle. Vilken dag är det dax för avresan? M

2011-08-28 @ 21:24:08
Postat av: Ida

Det var faktiskt lite därför jag skaffade dem. Mina ögon gör ont i starkt ljus & två veckor på en ö med allt vatten runtomkring kändes lite jobbigt. Sedan insåg jag dessutom att jag skulle kunna skicka in kvittot på dem till studentfacket & få dem gratis - så det avgjorde saken.

2011-08-28 @ 22:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0