Bajs-chock...

Förresten. Sån skakande upplevelse igårkväll. Medan gästerna pillrade med valnötter, åt daim & trallade med i svenska julsånger sprang jag upp en snabbis till badrummet. Inte alltför spännande info så här långt alltså - men sen TOTAL BAJS CHOCK. För jag inser att vi har bajs på handfatsskåpet. Bara lite, rätt otillgängligt & svårt att se, men likväl - kacka. Jag bara dog inombords vid tanken på att någon av gästerna skulle ha gjort samma upptäckt. Sedan kom det verkligt obehagliga... det var ju inte jag som var ansvarig, så det innebar att Paul måste ha... Alltså, nej gud så hemskt. Om en man kissar utanför så är det väl inte så där jätteovanligt, men det här? Bara tanken på att ta upp frågan med honom fick mig att vilja krypa ur skinnet. "Honey, when you poo outside the toilett - could you remove it please?". Helt fruktansvärda ögonblick medan jag bara "oh hilp, mannen jag har varit tillsammans med i 3.5 år är inte rumsren!". Sedan föll poletten ner. Elsa var ju här förra helgen & hon hade ett litet missöde som involverade ett klädbyte. Alltså. Paul var oskyldig. Världens tyngd från mina axlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0