Bara att inse - jag är en hamster...

Sedan min flytt hit till Toronto hösten 2007 har jag verkligen försökt att hålla mängden prylar nere. Vetskapen om att jag inte ska bo här för evigt har hjälp till. Men då & då smyger sig min hamsterpersonalitet tillbaka in & bara "PRYLAR WE LOVE THEM!". Igår blommade den lilla gnagaren ut till fullo... för alltså, jag älskar min nya melonskopa - men hur nödvändig är den egentligen? Eller mina fina rosa äggformar...


Sure, de pocherade äggen blir ju tjusiga & så - men det är ju inte direkt så att livet står & faller med dem...

Å andra sidan. Det hade kunnat vara värre - mitt forna porslinsmissbruk hade kunnat bryta sig ut från sin temporära arrest.... I jämnförelse får mina små silkonfomar ses som rätt acceptabla. Dels väger de intet & även om vi råkat anlita det uslaste bohagsskepparföretaget i världen den dag vi lämnar kontinenten så går de inte att förvandla till porslinskross.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0