Friends...

Kom hem, gratinerade ett gäng portobellosvampar till förrätt. Ugnsbakade lax med yoghurttäcke, drog ihop lite jordärtskockspuré & mina kaneläpplen. & så smällde vi en flaska rosa bubbel - för kommer Victoria, Fredrik & Elsa så är det fest! Speciellt som vi inte sets på TRE månader. Skandal med allt det här resandet som jag & Victoria ägnar oss åt! Anyway, supertrevlig kväll - massa prat & skratt. Roligast var när Elsa tvångsmatade Mammut med torrfoder. Han var så mätt att han bara försökte att vrida huvudet åt sidan, men Elsa framhärdade, katten suckade & åt upp.


Sedan avslutade vi med "Paul Pang!" - alltså fyrverkerier. Drog av ett gäng i parken & Elsa tjöt av gläde. Sedan jagade hon & jag Pauls laserpekare hela vägen hem. En helt perfekt kväll med andra ord!

Kommentarer
Postat av: ma

Har farmor kommenterat klänningen? M

2011-12-12 @ 19:03:22
Postat av: Ida

Jo hon sa att hon sett att Elsa hade på sig klänningen. Tycker att hon var så söt i den! Jag kan visa en bättre bild när jag är hemma i jul. Vill inte visa upp Elsa för mycket i bloggen eftersom hon inte är vår.

2011-12-12 @ 19:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0