In Winter Wonder Land!

Om man inte har snö på tredje advent får man försöka skapa julstämning i alla fall - så vi åkte ut till PlantWorld. Som är en gigantisk blomster/handelsträdgård. Fast de har också en helt galen mängd med vackra inredningsprylar & så här kring jul är de BÄST på julpynt! Första julgranen som mötte oss...

Lite annorlunda mot de man växt upp med. Inga hemmaglaserade pepparkakor här inte. Eller vint julpynt tillverkat av piprensare. Fullt lika proffsiga som granen var väl kanske inte det skolband som PlantWorld satt upp en liten scen för... Fast de var ju väldigt söta i all sin uselhet. Så vi stöttade deras bandresa till Chicago med $5.

Snurrade runt ett par varv för att titta på allt blänk - & var förstås tvungen att bjuda på ännu en julgranskula. Jag gillar själva konceptet... men är det bara jag som tycker att fåglarna är lite scary?

I SEE YOU!!!

Kommentarer
Postat av: Jo

Inte bara du =)

2011-12-12 @ 17:36:31
Postat av: Ida

Så du vill inte ha en i julklapp då? :)

2011-12-12 @ 18:24:08
Postat av: Jo

Tack men nej tack. Skulle få en massa mardrömmar av de där =)

2011-12-13 @ 19:36:39
Postat av: Ida

Suck. Jag får väl hålla mig då & begränsa mig till bokstöd...

2011-12-13 @ 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0