Jag & mitt glögg beroende...

Efter PlantWorld stoppade vi för att köpa in en julklapp som jag ångestat för, ni vet - ska jag eller ska jag inte... Men nu blev jag så trött på velet att jag bestämde mig för att det fick vara nog. Affären som vi besökte har haft rea på typ ALLT utom just den här prylen, men idag - idag så hände det. 10% off & jag kände att det var MENAT. Så glad i hågen styrde vi saaben till Victoria & kompani. Där Fredrik mötte oss med en kokande glögg-gryta. Eftersom jag är svårartat glöggberoende blev det FYRA koppar. Sedan blev jag så sockerhög att jag kände för att rusa runt med de tre två-åringar som närvarade. Jag & glögg - kan aldrig få nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0