Mammor ska inte dö...

Nej, nej, nej... fick precis ett mail från någon jag tycker väldigt mycket om - hennes mamma är döende. Fy, det gör ont i hela kroppen på mig. Mammor ska faktiskt inte dö. De ska alltid finnas där med kloka ord, stötta när man känner sig liten, skratta med en, förmana en att inte äta mat med sked istället för gaffel... Blir så ledsen, så ledsen när jag tänker på min vän.

Fast det känns som en liten tröst att jag om bara lite drygt 90 minuter ska träffa de andra medlemmarna i UofTs team för att samla in pengar till bröstcancerforskningen. Kanske att vårt arbete kan göra lite skillnad, göra så att någon annan får behålla sin mamma lite längre. Kan vårt arbete åstakomma det så är det värt all tid i världen.

Kommentarer
Postat av: ma

Ja, mammor är viktiga personer i våra liv. Tur för din kompis att hon har dig och de andra UofT-vännerna runt sig nu. Kram

2011-12-09 @ 23:14:44
Postat av: Ida

Ja mammor ÄR viktiga. Så dagens möte kändes speciellt i hjärtat.



KRAM!

2011-12-09 @ 23:30:33
Postat av: Jo

Finns inte så mkt att säga än jä**a skitsjukdom!



Kram till dig och din vän!

2011-12-10 @ 13:48:39
Postat av: ma

Kram också till dig Jo från Idas ma, och GOD JUL! M

2011-12-10 @ 16:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0