Nästan 900.000 kronor!

Just hemma efter SWEA-möte, preliminär rapport på julmarknaden - vi sålde varor för nästan 900.000 svenska kronor. Fatta. Nästan en miljon! Inte illa jobbat av 180 svenskor på två dagar! Jag måste erkänna att jag blev fruktansvärt glad & stolt över oss alla när jag hörde de där siffrorna! Kändes som om jag växte flera cm, & till & med de mest småirriterande styrelsemedlemmarna framstod i bättre dager! Det allra bästa är naturligtvis att jag vet att de här pengarna går till något bra. Marknadsföra Sverige i världen samt stipendier till unga studenter. Det är värt all den tid som jag trots allt ändå lägger ner på SWEA. Dessutom är det himla häftigt att se vad man kan åstakomma bara engagemanget finns där!

Kommentarer
Postat av: ma

Hatten upp! Vilken effektiv oranisation av en tjog svenska kvinnor och en canadick! Kram

2011-12-08 @ 20:58:24
Postat av: Ida

Tack, tack! Fast vi är lite mer än ett tjog, både svenskor & canadicker. MÅNGA canadensiska pojkvänner/män som hjälper till under den helgen! :)

2011-12-08 @ 21:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0