Snap a shot...

Vi lyckades klämma in ett kort besök på Romni Wools också. Perfekt - kittade upp mig på massa glittergarn, nu ska här produceras fancy pryttlar! Men var det pga garnet som jag såg så glad ut när jag lämnade affären?


Nope - det hela är undertryckt skrattattack.

För medan jag skulle betala så säger en av personerna i kassan "There's a really freaky guy outside... with a camera... What should we do? We'll have to go out and stand on the doorsteep and make some type of statement" & jag tittar ut genom dörren & ser Paul med kameran genom takluckan på bilen... Åh så svårt att hålla masken! :)

So, I'm together with a FREAK!

Kommentarer
Postat av: Jo

Hahahaha!!!!! Hysteriskt roligt! Stackars Paul =)



Kram!

2011-12-11 @ 20:54:47
Postat av: Ida

Jag kom ut, hoppade in i bilen & bröt ihop av skratt & han bara "VAD?!". Tog mig en minut innan jag fick ur mig "You are a freak!" :)



KRam!

2011-12-12 @ 02:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0