I love girls...

Jag tror att jag snart måste försöka skrapa ihop en heldag enbart med ett gäng tjejer. Åt ju lunch med Victoria & Elsa (som är så söt att det inte finns!) idag & drog sedan & tränade med Therese & det var så underbart att bara hänga med tjejer för en gångs skull. Paul & alla andra män i all ära, men ibland bara måste man få umgås med tjejer - vilket jag gör alldeles för sällan. Det blir liksom bara MÄN, MÄN, MÄN hela tiden. På jobbet, när jag tränar, här hemma. Vilket det i sig inte är något fel på, absolut inte - men jag behöver få fnittra med andra tjejer, prata om sånt som kanske inte är världsomvälvande men ändå förstås till 100%... Jag tror banne mig att jag får köra ut Paul ur huset någon dag & bannlysa Mammut till källaren! Kanske be Christina, Victoria, Megha & Therese att komma över för bubbel & lite schlager...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0