Gissa vem...

som inte är hemma?


Japp - Paul är iväg på ett möte med ACC & jag är hemma själv. Följaktligen blir det inga direkta mästerverk som kokas ihop i köket. Nope. Här körs på enklast möjligaste alternativet som inkluderar knäckebröd. Ja & avokado då, men det är rätt självskrivet. Egentligen var tanken att jag skulle äta middag med hemma hos Megha men så blev hon krasslig & ställde in & jag måste erkänna att jag är grymt nöjd över det. SÅ mycket skönare att bara landa i soffan & njuta av lite ensamtid. Vi skyller detta ensamvargsdrag på norrlänningen i mig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Hamnade här via annan blogg. Ville bara säga att du har en jättebra blogg och verkar ha ett intressant och kul liv :)

2011-01-13 @ 03:58:12
Postat av: Ida

Tack snälla vad fint sagt! Ord att ta till sig när två dagar till måste harvas igenom innan det blir helg. :)

2011-01-13 @ 05:21:07
Postat av: ma

Fina exemplar på prima mackor, med tilltugg! M

2011-01-13 @ 19:48:37
Postat av: Ida

Japp! & så en skål med skivad apelsin, kanel & russin som efterrätt!

2011-01-14 @ 02:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0