Losing my Swedish...

Ja men det här blir ju en lysande måndag! Inledde dagen med att inte klara av att stava till selleri. Köpte nämligen på mig en bunt igår som av misstag åkte ut i vårt "cold-room" & nu har hela eländet fryst. Bestämde mig för att snabbsöka på selleri-recept för att rädda vad som räddas kan. Bara det att jag för mitt liv inte fick till den svenska stavningen, s kändes så fel. Så jag sökte på celeri & celleri & gav tillslut upp & knapprade in Celery in google translate (!). Känns med andra ord inte som om dagen är upplagd för några nämnvärda bedrifter...

Kommentarer
Postat av: Maja

Ojdå! Snart äre du och Vickan Silvstedt då ;)

2011-01-31 @ 23:29:57
URL: http://soyloca.blogg.se/
Postat av: Ida

Japp. Det var ungefär så det kändes där vid halvåttasnåret på morgonen. Svenskan ville inte till sig över huvud taget. Får väl buffra med en IKEA-resa så fort jag är på benen igen. :)

2011-02-01 @ 02:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0