Upp, upp, upp!

När Mammut hungertippar ned en bok (tydligen räknas inte alltid torrfoder som mat...) & väckarklockan samt mobilen  drar igång inom loppet av 30 sekunder är det bara att ge upp & starta dagen. Paul är lite mer motståndskraftig - efter sitt femte "TURN OFF THE ALARM" (väckarklockan är röststyrd men fungerar bäst ihop med röster som inte är väldigt morgontrötta) drog han helt sonika täcket över huvudet & somnade om. Moi drar däremot igång dagen - är nämligen tänkt att jag ska smita ut på lite äventyr med Christina i eftermiddag, så samvetet behöver någon timme på avdelningen innan dess.

Mammut däremot är nöjd med att ha väckt mig samt fått frukost - gud så skönt det verkar att vara katt!




Kommentarer
Postat av: Jo

Ja, i mitt nästa liv ska jag bli katt har jag bestämt =) Fast iofs så borde ju katt vara snäppet innan nirvana, får helt enkelt hoppas på att jag kommit så långt i min inkarnation =)

2011-01-06 @ 16:14:30
Postat av: Ida

Jag hoppas på det jag med. Bara jaga solkatter hela dagarna, var grymt söt & sova hur mycket jag vill!

2011-01-06 @ 18:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0