Jag flyr verkligheten...

en stund. Ignorerar allt som är jobbigt & hemskt... Drar ut i solgasset & planterar om lite tomatplantor, konstaterar att jag behöver mer tagetes, lyssnar på cikadorna, pillrar lite smuts under naglarna...


& konstaterar att jag måste gå in igen & ta itu med det som tynger mig. Jag MÅSTE lyfta på det senaste numret av Country Living & forsla bort kadavret av den största house centipede jag dödat sedan vi flyttade in i huset för mer än två år sen. Jag vill inte, men är så illa tvungen om jag inte vill klura ut något sätt att inkorporera sagda tidning i heminredningen. Fy tusan för vidriga kreatur som jag anser för stora för mängden syre i vår atmosfär.

Kommentarer
Postat av: ma

Ja, jag var nog ute då. Jag är ledig även i dag, fredagen och kommande veckoslut. M

2011-07-14 @ 09:19:38
Postat av: Ida

Ja men då försöker jag ingen idag då!

2011-07-14 @ 15:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0