Slut på luft...

Det är som om luften gått ur mig lite efter att jag såg vad som hänt i Norge. Ingen direkt vilja att arbeta, städa huset, packa inför stugan eller blogga - vill bara sitta framför datorn & trycka på uppdateringsknappen. Har nog inte haft ett sånt här uppdateringsbehov sedan tsunamin. Fy vilken sorglig dag. Känns minst sagt kluvet att lämna stan & åka ut till informationsskuggan. Vanligtvis älskar jag ju den biten, att inte kunna uppdatera mig om det så är det jag vill mest av allt i hela världen, men nu... nej nu känns det fel att stänga ute nyhetsflödet.

Kommentarer
Postat av: ma

Hej! Jag upplever precis samma reaktion som du beskriver. Vi kom igår till farmor efter att ha hört nyheterna, hemma i Lse, från Norge. Vi fortsatte att följa händelseförloppet sent på kvällen. Och nu på morgonen, när vi egentligen skulle ut till stugan, sitter vi bara framför TV:n oförmögna att fara iväg. Det känns bara hemskt! Kram, M

2011-07-23 @ 09:45:14
Postat av: Ida

Har precis kommit tillbaka till Toronto & datorn & läser vad som står på nyhetssidorna. Helt overkligt, jag kan inte ta in att en person ligger bakom allt detta... Alla dessa unga människor, så fruktansvärt hemskt.



Kram!

2011-07-24 @ 23:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0