Det blir inte så mycket tråkigare...

Är så trött att jag läser om samma text gång på gång på gång. Jag försöker verkligen koncentrera mig, men så glider tankarna iväg & jag kommer på mig själv med att vara på nästa sida utan att ha något minne av det jag just gått igenom. Så då får jag börja om igen, & jag orkar fokusera kanske två ord längre än föregående gång... Hur rolig min eftermiddag är på en skala från ett till fem?


Fast det kanske är mycket att begära att en dag ägnad åt "spatial analysis" ska vara underhållande...

Kommentarer
Postat av: ma

Inte bra, kan du inte lägga dig och sova en stund. Mot trötthet orsakad av sömnbrist finns bara en medicin - att sova.

2011-06-27 @ 20:30:15
Postat av: Ida

Jo tanken har slagit mig, men jag tänker att jag ska härda ut så att jag sedan kan gå & lägga mig tidigt. Vill inte ligga vaken i natt för att jag sovit under dagen. Kram!

2011-06-27 @ 21:49:06
Postat av: Ida

Nej det gick inte, var tvungen att ta en sovpaus. Nu, 1.5 h senare hoppas jag på att vara lite mer funktionsduglig!

2011-06-28 @ 00:48:37
Postat av: ma

Vad bra! Jag har svårt att somna på dagtid, men om jag gör det då vet jag att tuppluren var för mig den rätta lösningen.

2011-06-28 @ 20:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0