Detour...

Jäklar vad jag ogillar att jag inte har något lokalsinne - men det är väl bara att acceptera att jag är det svarta fåret i vår familj när det kommer till orientering. Dagens uppgift var enkel: ta mig från vårt hus till IKEA, cirka 10 km bort. Problemet var att jag bara gjort den resan till fots tidigare, inte på cykel. Så den nyfunna frihetskänslan gjorde att jag kollrade bort mig något alldeles vansinnigt. 35 minuter skulle det ta... kom fram efter 80 & mötes av grymt nervös Paul som var säker på att jag mejats ner av en lastbil eller något annat med tillplattningsegenskaper. Han var så upprörd att jag kom av mig i min egnen ilska - vilket gjorde att resten av kvällen blev helt fantastiskt bra & produktiv. Smidigt när man båda är hopplösa fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0