Förhållanden...

Sandra, Pauls ex, fyllde år igår - & vi har nu tagit oss så långt i vår lilla "läkprocess" att jag faktiskt skickade ett mail & grattade henne. Vem hade trott det för 2 år sedan?

Jag funderade lite på det igårkväll, medan Paul var iväg på middag med henne, på hur underliga förhållanden kan tänkas se ut från "utsidan". Det känns som att ryande, gråtande & surande från min sida hade varit en mer socialt acceptabel reaktion än att tipsa Paul om födelsedagspresenter... Men om man ska vara lite krass så är ju Sandra till viss del mer familj för Paul än vad hans egen syster är & tänker man så känns det ju helt vanvettigt att "förbjuda" en relation till henne... Ja förhållande är underliga & jag har lärt mig ett par saker under årens lopp: inte sätta sig själv på för höga hästar, räkna med tidsfaktorn - den gör faktiskt en himla stor skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0