Photo moment!

Hela dagen har jag släpat med mig kameran, till små antikaffärer, kryddbodar & marknader & hela tiden glömt bort att faktiskt använda den. Så när det var dags för Paul att mig att ta en kvällspromenad deklarerade jag att det fick vara nog, kameran fick stanna hemma! Halvvägs genom vår park studsar en vitsvansad hjort förbi oss - vi tvärbromsade båda två & bara glodde efter den med gapande munnar. Sedan fick jag ett smärre utbrott över avsaknade av kamera... Mitt i min klagotiriad råkade jag kasta en blick över axeln & precis bakom mig kom en liten hind trippande. Hon var så nära, max 4 meter. Helt otroligt, ännu mer otroligt - Paul hade lyckats komma på att han faktiskt hade med sig sin Blackberry. Så vi fick ett foto i alla fall!


Fatta att min lördagskväll avslutades med hjortspaning mitt i Toronto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0