Blomstertips!

Började morgonen med att vara en riktig liten hemmafru - skar om & bytte vatten på alla namnsdagsblommor samt rykte bort alla ståndare på liljorna. Ett väldigt bra tips om man vill undvika att få massa pollen på möbler eller sig själv. Fungerar på liljor, amaryllis & tulpaner - alla de där blommorna som jag vanligtvis pysslar med & sedan märker att jag har stora mystiska orange fläckar på magen...


Håller tummarna för att jag & Paul ska få var sin klipptid idag. Jag ser ut som ett litet svintotroll & Paul börjar få frågor om han tänker låta håret växa ut. Vi är med andra ord båda helt desperata - hår måste klippas nu! Lite roligt är det ju dock att Paul är så på att fixa sitt hår, han kan inte länge tänka sig att ha långt hår & ryser mest när han ser gamla bilder på hästsvansen. Tänk så annorlunda ens perspektiv kan bli bara för att man tar chansen & vågar något nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0