Calvin Klein för 200 pix!

Oki, de kommer aldrig att hamna överst på listan över "Jeans Ida älskat & på riktigt sörjt när de gått hädan" men de är helt oki tycker jag. Bra vardagsjeans som känns lite mer dressade på jobbet eftersom de inte är så låga i midjan. Men grejen är att de kostade 200 kronor... Går det ens att få tag på jeans för 200 i Sverige? Innan jag flyttade från Lund tror jag att ett par i regel gick lös på en 900. Mina favoriter genom tiderna, ett par fornarina, tror jag kostade ett par hundra över tusenlappen redan 2005/2006. Så jag antar att ett par jeans i dagsläget lätt kostar 1000 kr - vilket ju innebär att jag kan kitta upp mig på fem par om jag bara sätter mig i bilen i 20 minuter & åker till Vaughan Mills (Torontos bästa outlet). Det känns ju lite småvärt de bensinpengarna...


Kommentarer
Postat av: ma

De sitter ju jätte fint på dig!

2011-03-05 @ 16:44:58
Postat av: Ida

Tack! Jag tycker om dem - de är mycket högre än mina vanliga jeans men vissa dagar är det rätt skönt att ha något som går lite högre upp.

2011-03-06 @ 05:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0