I have a commitment to another partner...

Nej men gud vad fel det blir ibland när man är trött! :) Är just nu inne i en intensiv jobbperiod & får lätt dåligt samvete när jag inte jobbar på mitt projekt som jag har tillsammans med Kenneth (ni vet, den Belgiske postdoc-killen som jag jobbade med i Finland i somras & som nu är i Japan). Så också imorse. Klockan 07.58 kunde jag inte hålla mig längre, jag var tvungen att gå upp & börja jobba.

Paul - What you're getting up?
Moi - Ya, I have to.
Paul - But it's so early, why don't you try to sleep in a little.
Moi - Paul, I can't. I have a commitment to another parner.

Det sista sägs alltså halvnaket när jag lämnar sovrummet.

Paul - What?!
Moi - Oh God. That sounded so bad. I mean I have a commitment to Kenneth.
Paul - Que?
Moi - Argh! Too. Tired! I mean, we have this project together and I need to deliver the data set asap. But man, did that came out wrong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0