No you can't keep him...

Check på klänning till PDAC samt ett par nya Calvin Klein jeans, de senare gick lös på 200 kronor... Har jag nämnt att outlet shopping är en av de saker jag älskar mest med att bo i en stor stad? Flyttar jag någon gång till ett ställe där det inte finns outlet´s så tror jag på riktigt att jag kommer att tvingas köpa mig en flygbiljett en gång per år & åka till något ställe där de finns med tomma resväskor & bara tok kitta upp mig. Anyway, gårdagen innehöll även lyckat hårklipp för mig (mindre lyckat för Paul - hon klippte lite för mycket på sidorna den här gången så han ser lite ut som toppen av en tändsticka) samt middag med Megha. Hade grymt trevligt & Megha var som vanligt helt till sig över Mammut. Liten kisse tycker visserligen om Megha också, men allra mest tycker han om hennes öronmuffar - så på riktigt, så här hittade vi det lilla livet...


Megha var naturligtvis inte sen att förklara att det var dags för henne att gå hem...

Det blev lite gruff där i hallen med Paul som ryckte i ena handtaget & Megha i andra - men tillslut lyckades Paul rädda Mumu ur djupet av kattnapparens väska & Megha fick sätta sig i taxin med oförrättat ärende. Imorse... när Mammut valde att väcka mig kvart i 7... ja då hade jag lite smålust att sätta honom i en taxi med destination Meghas lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0