Snowday!

Nej men vilken trevlig liten dag det här blev! Vi har fått så mycket snö att SWEAs styrelsemöte blev inställt, dvs jag fick stanna hemma i stugvärmen! Känns som ett rätt bra byte. Bara jämnför: helkväll i svenskakyrkans styrelserum i ljusrörsljus med budget & in & utgående korrespondens på dagordningen... eller hemmakväll med Paul, Mammut & hämtmat från vårt lilla jamaicanska favvo hak, en splittad burk öl & så lite lounge musik på det. Jo jag sörjer verkligen över att dagens möte blev inställt. Jäklar i min lilla låda vad jag gråtit bittert över att jag inte fick äta mackor till middag under uppläsande & diskussion av punkt 1-32...

Kommentarer
Postat av: ma

Vi har också fått vintern tillbaka med kraftiga, kalla vindar, vilket inte riktigt tillhör till vårt inlandsklimat. Vissa vägar har t o m stängst p g a drivsnö och dåligt sikte.

PS: Är det något du önskar jag skall skicka till dig inför påsken? Kram

2011-03-24 @ 21:14:05
Postat av: Ida

Vinden är hemsk här med - avskyr verkligen när det blåser! Håller tummarna för att vi båda får tillbaka våren!



Oh, måste fundera lite - men det hade varit jättekul att få ett litet påskpaket. Fick ett pappersägg av Åsa när hon var här men hade väldigt gärna velat ha minst ett till så att vi kan ha äggjakt! Kram

2011-03-24 @ 22:02:48
Postat av: ma

Det skall väl gå att ordna... Kram

2011-03-25 @ 20:53:37
Postat av: Ida

Jippi, längtar redan - Kram!

2011-03-26 @ 06:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0