Stressveckan inledd...

Har kollat igenom mitt schema de närmsta månaderna & kan konstatera att denna veckan nog är en av de allra värsta på stressfronten mätt. Därför känns det ganska bra att jag startade den här måndagsmorgonen extra tidigt. So, nu ska jag försöka spackla på något slags ansikte på det här...

Sedan blir det att ta mina gymkassar, matpacken & allsköns jox & dra till avdelningen. Har jag riktigt tur så har Jörg lyckats laga mitt mikroskop över helgen. Har jag mindre tur har han det inte, vilket troligen kommer att leda till en mycket jobbigare vecka att tackla. Men hey, fem små dagar är allt det rör sig om - det klarar jag!

Kommentarer
Postat av: ma

Ja, man måste lyfta blicken lite över horisonten sådana här dagar och då går det ändå att klara av. M

2011-03-07 @ 20:16:43
Postat av: Ida

Um, fast allra helst vill jag rymma till ett berg någonstanns & bara sitta & kika på sagda horisont.

2011-03-07 @ 20:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0