4 saker jag lärt mig så här långt...

1) Möten blir mycket trevligare om man gjort allt, & helst lite till, av vad man lovat att man ska göra. UTRCC har möte här hos oss ikväll & jag får väl erkänna att jag ligger lite back på just den här fronten. Apa också...
2) MEN. Man kommer undan med mycket om man bara bjuder på hembakt/alkohol. Check på båda!
3) Om man har ett packat schema & inte riktigt har tid till att städa innan folk kommer över så gör det inte så mycket, bara man uppfyller punkt 2.
4) Bortsett från badrummet. Det måste alltid städas innan gästerna anländer. Speciellt om man har en manlig partner som är mörkhårig (den läxan har jag, som aldrig känt något intresse för blonda män, lärt mig för länge sedan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0