Babykläder...

Nu ska jag slå ihop datorn lite tidigare än vanligt & springa iväg & köpa något litet babyplagg. För idag är det sista SWEA mötet som Ewa kommer på, sedan flyttar hon & James & alla katter till... Umeå! Där en liten baby kommer att anlända någon gång mot slutet av sommaren. Så jag måste naturligtvis köpa något yttepyttelitet till henne. Himla bra med babykläder när någon ska flytta över Atlanten, är ju inte direkt överviktsvarning på den typen av presenter. Sedan får jag väl dra med mig tyngre saker när vi kommer & hälsar på i sommar.

Uppdatering: Det blev ett par ekologiska babysockor, mindre plats än så tror jag faktiskt inte att en present kan ta. Så söta & dekorerade med små pandor, vilket påminde mig om de bestick jag själv hade som liten kotte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0