Beer and fireworks...

Provade också "Green Tea Beer", men det smakade mest diskvatten. Så själva skålen var nog den roligaste... Slutade med att vi båda tippade ur våra glas i vasken. Inte lönt att dricka om det inte smakar gott!

Nä då var min grekiska yoghurt med frysta blåbär & kardemumma tusen gånger godare!

Mammut fick lite torrfoder men var inte nöjde med det. Han var nämligen helt till sig över alla fyrverkerier som pangade i bakgrunden. Inte rädd, men väldigt nyfiken. Så att behöva sitta i mitt knä var grymt tråkigt & inte alls något han var intresserad av. Lyckades stjäla mig en liten kram, men det var allt. Så vi lämnade honom till hans fönsterspan & knatade ner till parken & tittade på lite smällare i aktion. Vi har nu tagit beslutet att årets midsommarfest kommer att inkludera ett fyrverkeri - jag menar, har man fest för typ 50 pers kan man lika gärna slå på stort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0