First breakfast...

Efter att ha snurrat runt femhundraelva varv, vevat armar hit & dit för att hitta ett bra läge samt buffat på varje kvadratcentimeter av kudden så gav jag upp. Ingen idé att försöka tvinga sig själv att sova, vill inte kroppen så vill inte kroppen. So, nu startar jag dagen kring 6 helt enkelt. Räknar inte med att se Paul på åtminstonde en 2 timmar, så lika bra att kitta upp mig på lite grekisk yoghurt med importerad Svensk musli!


Sedan är tanken att jag ska leka "klara färdiga gå" leken, dvs vara ubereffektiv på tid för att se vad jag hinner bocka av på "to do" listan innan Paul vaknar. Lika bra att sätta ribban HÖGT, då är det betydligt större chans att jag kan få honon att ta itu med ett par av projekten på sin lista. Dåligt samvete kan vara en drivkraft så bra som någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0