Gringo & koko...

Drog ut på lite roligheter - först, hamburgare på världens bästa hamburgerställe. 36 olika sorter att välja mellan, ett gäng olika biffar att besluta sig för (blev kalkon för min del) & så måste man ångesta sig fram till om man ska äta pommesfrittes, sötpotatispommes, sallad, coleslaw eller... ja valen känns oändliga! För mig blev det en gringoburgare (måste ha något med avokado!) med side salad...


Paul & Martin däremot... Buffelburgare med jordnötssmör? Sötpotatispommes med senap på som den ultimata toppingen. Kan ju inte direkt säga att jag har förståelse för det födovalet.


Men, men... de verkade nöjda & glada så då får man väl anta att det inte gjorde någon större skada på systemet.

Kommentarer
Postat av: Jo

Åh! Måste gå dit nästa gång jag kommer! Fast iofs så har ju jag lite svårt att bestämma mig för saker så det kanske inte skulle gå så bra =)

2011-05-21 @ 12:04:09
Postat av: Ida

Absolut! Vi skriver in det på agendan på direkten! Själv tycker jag att det är ganska enkelt att välja burgaren, helt baserat på att jag aldrig gått för någon av de avokadolösa alternativen! Kram

2011-05-22 @ 18:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0